Veiklos sritis: Buitinės prekės

GINTARO BALDAI, UAB

UAB “Gintaro baldai” – viena didžiausių baldų tiekėjų Lietuvoje, kurios veikla – prekyba minkštais bei korpusiniais baldais.

ĮDIEGIMO ISTORIJA

Iki patikint veiklos automatizacijos užduotis mums, Gintaro baldai ne visai sėkmingai išbandė keletą kitų gamintojų verslo valdymo sistemų, kurias diegiant pasigedo lankstumo pritaikant sistemas specifiniams savo poreikiams.

Be galingo standartinio funkcionalumo, Gintaro baldams papildomai suprogramavime specializuotus baldų (minkštų, kietų ir aksesuarų) sukūrimo ir parinkimo įrankius, tiekimo analizės ir valdymo įrankius, užsakymų vykdymo (rezervai, avansai, atsiskaitymai ir t.t.) įrankius, begalę specifinių ataskaitų ir formų, duomenų mainus tarp Latvijos ir Estijos filialų bazių, duomenų mainus su B2C sistema ir kt.

Billing’o ir mokėjimo priminimų sistema

Inovatyvi skolų valdymo sistema – tai centralizuotas įrankis, kuris padeda klientams paprastai valdyti atsiskaitymus: apdoroja duomenis, automatiškai yra siunčiami priminimai, perspėjimai ir pretenzijos. Mokėjimo priminimo sistema duomenų generavimui naudoja AvaNotify, kuri turi API sąsają, todėl gali būti integruojama su įvairiomis VVS.

Skolų valdymo sistema apima tokias funkcijas, kaip prenumeratos paslaugų (pvz.: nuoma, aptarnavimas) valdymą. Lanksti skolos mokėjimo sistema pateikia kelis skolos valdymo būdus, leidžia sekti skolos valdymo procesą. Ši sistema leis Jums lengviau administruoti skolos valdymo procesą, išvengti finansinių nuostolių.

  • atsiskaitymų valdymas (priminimai, perspėjimai, pretenzijos)
  • prenumeratos (periodinių) paslaugų (pvz.: nuoma, aptarnavimas) valdymas

KRINONA, UAB

ĮDIEGIMO ISTORIJA

Vis didėjantys prekių srautai, augantis asortimentas ir ribota sandėliavimo erdvė, vedė prie didesnio chaoso. Dėl prekių išsibarstymo sunku buvo greitai atsakyti ar konkrečios prekės kiekis sandėlyje yra toks pat, koks matomas programoje. Prekių atrinkimas užsakymams užtrukdavo ilgiau nei norėjosi ir reikalavo ekspertinių sandėlininko žinių.
Klientas jau buvo nusprendęs perkelti prekes į ženkliai erdvesnį sandėlį, tačiau svarstė kaip darbą sandėlyje padaryti efektyvesniu.

Kartu su Klientu nusprendėme, kad didesniame sandėlyje, dėl augančio asortimento ir operacijų skaičiaus, reikia įdiegti  “1C:Prekybos valdymas 8” išplėstinį sandėlio valdymo modulį (ISVM).
Visi sandėlio stelažai, lentynos ir celės buvo sužymėti tiek fiziškai, tiek programoje (suteikti adresai). Prekės buvo efektyviai išdėstytos pagal jų turinį, paklausą ir kt. Sandėlininkams buvo išdalinti nauji darbo įrankiai – duomenų kaupikliai.
Naudojant ISVM sandėlio operatoriai užduotis sandėlininkams siunčia automatiškai į jų duomenų kaupiklius, o sandėlininkai užduotis atlieka sufleruojami kaupiklių, t. y. kaupiklyje jau pažymėta kokią prekę, kiek vienetų, iš kur paimti ir kur padėti.

Prekių perkėlimas į erdvesnį sandėlį ir “1C:Prekybos valdymas 8” išplėstinio sandėlio valdymo modulio įdiegimas leidžia dar labiau plėsti prekių asortimentą, greičiau atlikti sandėlio operacijas, neabejotinai pasitikėti prekių likučiais programoje ir nereikalauja sandėlininkų-ekspertų.

Įdiegus adresinę sandėlio apskaitą centriniame sandėlyje, išsisprendė problemos su likučių tikslumu. Kaupiklių, kurie sujungti su sistema bevieliu ryšiu, pagalba prekės atrenkamos bei padedamos tiksliai ir sparčiai.

UAB “Krinona” direktoriaus pavaduotojas Renaldas Pleškys

SKORPIONO TAKAS, UAB

Uždaroji akcinė bendrovė SKORPIONO TAKAS yra didmeninės prekybos įmonė, įkurta 1992 m.
Pagrindinės veiklos sritys:

  • Prekyba sportui ir aktyviam poilsiui skirtomis prekėmis
  • Prekyba eksploatacinėmis medžiagomis, skirtomis kopijuokliams ir spausdintuvams, prekyba elektroniniais Citizen firmos skaičiuotuvais

DOGAS, UAB

ĮDIEGIMO ISTORIJA

Daugelis Kliento partnerių ne visada žinodami aktualų prekių asortimentą, aktualius likučius, aktualią kainodarą, šios informacijos kas dieną teiraudavosi Kliento vadybininkų. Be to, partneriai užsakymus ruošdavo ir pateikdavo nesuderintame formate,  o vadybininkai juos savarankiškai turėjo suvedinėti į sistemą. Taip buvo neužtikrinama operatyvi informacijos sklaida, bei neefektyviai naudojami vadybininkų resursai.

Klientas jau anksčiau, kaip pagrindinę verslo valdymo sistemą, buvo pasirinkęs ir įdiegęs “1C:Prekybos valdymas 8”. Naudojant šią sistemą, duomenų bazėje buvo daug partneriams aktualios ir reikiamos informacijos, todėl buvo pasirinkta įdiegti internetinę parduotuvę, glaudžiai integruotą su “1C:Prekybos valdymas 8”, kad nereikėtų dubliuoti informacijos ir organizuoti komplikuotų duomenų mainų.

Rezultate visi partneriai, prisijungę prie internetinės parduotuvės, mato sau aktualią informaciją, gali operatyviai daryti užsakymus, o jie automatiškai patenka į VVS. Vadybininkams užduodama mažiau klausimų ir jiems nereikia pakartotinai įvedinėti užsakymų. Kaip dar vieną papildomą pliusą galima paminėti, kad parduotuvė prieinama ne tik partneriams, o ir galutiniams pirkėjams, tokiu būdu po truputį auga prekybos internetu apyvarta.

UTVT, UAB

Vandens masažo įranga, masažo vonios, garo kabinos – didmeninė prekyba.

Pradėjus naudotis programa supratau, kad buhalteriniai darbai gali būti nudirbti greitai ir lengvai. Teigiamai nuteikia ir malonus įmonės kolektyvas.

UAB “UTVT” direktorius

SVELITUS, UAB

Tai prekių iš Švedijos išparduotuvė, kurioje visos prekės pigesnės, nei panašios prekės kituose Lietuvos prekybos centruose. Jei tokią pačią prekę kitur rasite pigiau – mes jums pasiūlysime dar pigiau. Vikingo išparduotuvėje visada geriausios kainos!

Sistemą “Prekybos valdymas 8” naudojame nuo 2010 metų.  Ši sistema palengvino ne tik apskaitos tarnybos, bet ir vadovų darbą, kadangi apstu reikiamų ataskaitų, kurias galime suformuoti įvairiai pjūviais. Didelis ačiū Akvilei – ji visuomet padeda, pataria.

UAB “Svelitus” direktoriaus pavaduotoja Ilona Sakavičienė