Darbo užmokesčio ir personalo valdymas
Darbo užmokesčio apskaitos sprendimas gerokai palengvina buhalterio darbą, o kiek didesnėje įmonėje be jo neįmanoma ir apsieiti. Juk iš sistemos galima formuoti pranešimus Sodrai, tabelius, priskaitymo žiniaraščius, deklaracijas Sodrai ir VMI, pažymas apie pajamas ir išmokėjimus, apskaičiuoti nepanaudotas atostogas ir kt.
Personalo valdymo sprendimo pagalba įvedama, kaupiama ir analizuojam informacija apie darbuotojus (bendrosios žinios, karinė įskaita, darbinė veikla, atostogos), formuojamos darbo ir materialinės atsakomybės sutartys, formuojami įsakymai personalo klausimais (dėl priėmimo į darbą, dėl perkėlimo, dėl atostogų, dėl komandiruočių, dėl atleidimo ir pan.).
Jeigu turite klausimų ar Jums reikalinga pagalba renkantis darbo užmokesčio apskaitos ir personalo valdymo sistemą – susisiekite su mumis ir pateiksime itin patrauklų pasiūlymą!
Darbo užmokesčio ir personalo apskaitos sistemos
Prekybos valdymas 8
Verslo valdymo sistema „Prekybos valdymas 8“ leidžia kompleksiškai automatizuoti visos įmonės veiklą. Galingo funkcionalumo ir plėtimo galimybių dėka, ši sistema gali efektyviai pasitarnauti tiek augančiam, tiek stambiam verslui. Verslo valdymo sistema “Prekybos valdymas 8” yra pilnai paruošta integracijai su i.MAS (i.SAF, i.VAZ, SAF-T).
DetaliauAvakompas: Buhalterija 8
Buhalterinė apskaitos programa “Avakompas: Buhalterija 8“ skirta Lietuvos verslo įmonėms. Ši buhalterinė programa suteikia galimybę vesti bet kokios komercinės veiklos įmonių buhalterinę apskaitą, suprantamai pateikti ekonominę informaciją įmonių vadovams, suformuoti finansinę atskaitomybę ir mokesčių deklaracijas.
Buhalterinė programa “Avakompas: Buhalterija 8“ yra pilnai paruošta būsimam Euro įvedimui.