Santykių su klientais valdymas (CRM)
Santykių su klientais valdymo (CRM) sprendimas suteikia galimybę saugoti pilną kontaktinę informaciją apie klientą, jo atsakingus asmenis, planuoti įvykius (susitikimus, skambučius ir kt.) kalendoriuje ir matyti jų istoriją.
Yra galimybė naudoti integruotą el. pašto klientą, priminimų sistemą, registruoti kiekvieną potencialaus kliento kreipimąsi ir kt.
Jeigu turite klausimų ar Jums reikalinga pagalba renkantis CRM sistemą – susisiekite su mumis ir pateiksime itin patrauklų pasiūlymą!
Santykių su klientais valdymo CRM sistemos
Prekybos valdymas 8
Verslo valdymo sistema „Prekybos valdymas 8“ leidžia kompleksiškai automatizuoti visos įmonės veiklą. Galingo funkcionalumo ir plėtimo galimybių dėka, ši sistema gali efektyviai pasitarnauti tiek augančiam, tiek stambiam verslui. Verslo valdymo sistema “Prekybos valdymas 8” yra pilnai paruošta integracijai su i.MAS (i.SAF, i.VAZ, SAF-T).
Detaliau